دلایل انتخاب پنجره‌های خلیجی upvc در خانه شما

شنبه 9 شهريور 1398
12:42
محیا یوسفی

انتخاب پنجره‌های خلیجی upvc

پنجره‌های خلیجی گاهی اوقات تحت عنوان “پنجره‌های چشم انداز” شناخته می‌شوند زیرا می‌توانند مناظر فوق العاده‌ای را از داخل خانه شما به نمایش بگذارند. داشتن یک پنجره خلیجی در خانه شما تغییرات قابل ملاحظه‌ای در اموال شما به وجود می‌آورد، نه فقط از خارج خانه و به لحاظ ظاهری، بلکه از نظر داخلی و فضای اضافی و نور طبیعی بیشتر مزایای زیادی را به همراه دارد.

پنجره‌های upvc خلیجی

برای کسانی که به دنبال خرید پنجره‌های دو جداره در آینده هستند، این می‌تواند زمان مناسبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پنجره‌های خلیجی باشد و متوجه شوید که آیا آنها گزینه مناسبی برای خانه شما هستند یا خیر.

یک پنجره خلیجی چیست؟

همان طور که قبلا گفتیم، یک پنجره خلیجی یک پنجره چشم انداز است. به عبارت دیگر، اگر شما یک پنجره معمولی را به عنوان یک گزینه “2 بعدی” می‌شناسید، پنجره‌های خلیجی یک گزینه “3 بعدی” هستند. پنجره‌های خلیجی و محدب گاهی اوقات برای همین منظور به کار گرفته می‌شوند، اما پنجره‌های محدب دارای طراحی منحنی شکل و پنجره‌های خلیجی دارای طراحی زاویه دار هستند. پنجره‌های خلیجی کلاسیک دارای 3 وجهی هستند (چپ، راست، جلو) که به شکل مربعی یا زاویه‌دار در خانه نصب می‌شوند. سمت خلیجی می‌تواند خود پنجره باشد یا بخش خلیجی می‌تواند بخشی از سازه اصلی خانه بوده و پنجره‌ها در یک بخش مجزا نصب شوند.

گزینه‌های طراحی و ویژگی‌های پنجره‌های خلیجی چیست؟

اساسا 2 سناریو برای طراحی پنجره‌های خلیجی وجود دارد. حالت اول، حالتی است که بخش خلیجی به صورت یکپارچه با ساختار خانه شما در نظر گرفته شود، حالت دوم این است که در آن پنجره به صورت غیر سازه‌ای یا مستقل در نظر گرفته شود. برای طراحی غیر سازه‌ای، باید توجه داشته باشید که پنجره upvc باید یک سقف و کف به منظور ضد آب کردن آن داشته باشد.

پنجره‌های خلیجی اوریل

نوع دیگری از پنجره‌های خلیجی تحت عنوان پنجره‌های اوریل (Oriel) وجود دارد. پنجره‌های کلاسیک اوریل اساسا مواردی هستند که معمولا در طبقات بالا استفاده می‌شوند و به لحاظ تاریخی به ندرت تا سطح زمین ادامه می‌یابند.

ظاهر و ویژگی‌های بصری

همان طور که در ابتدای مقاله توضیح داده شد، دو طرف پنجره خلیجی را می‌توانید با زاویه 90 درجه با خانه یا زوایای کمتر مانند 25، 35 یا 45 درجه تنظیم کنید. کم کردن زاویه همچنین میزان محدوده خلیجی و چشم اندازهای قابل مشاهده از خانه شما را کاهش می‌دهد. از نظر سبک طراحی پنجره، طرح‌های لولایی و کابینتی هر دو محبوب هستند، با این حال، تعدادی از صاحبان خانه‌ها نیز وجود دارند که از گزینه‌های شیب‌دار و لولایی برای پنجره‌های خود استفاده می‌کنند. گزینه‌های شیشه کاری نیز می‌تواند شامل شیشه‌های ساده تا طراحی‌های نواری گرجستانی و یا حتی شیشه‌ای مات شده برای اضافه کردن عمق چشم انداز به پنجره شود.

چرا باید پنجره‌های upvc خلیجی را خریداری کنید؟

اگر در این مرحله به طور جدی قصد خرید پنجره‌های خلیجی را دارید، باید تصمیم بگیرید که می‌خواهید آنها از چه موادی ساخته شوند. اگر چه شما می‌توانید از پنجره‌های آلومینیومی یا چوبی دوجداره استفاده کنید، در اینجا چهار دلیل آورده شده است تا به شما ثابت کند چرا این نوع پنجره‌ یو پی وی سی خلیجی یک انتخاب عالی هستند.

  • سبک وزن و مقاومت: به عنوان یک ماده بسیار سبک وزن که دارای یکپارچگی ساختاری خوب است، upvc گزینه‌ای مناسب برای پنجره‌های خلیجی است. افزودن فولاد گالوانیزه داخلی تقویت شده به فریم‌ها باعث افزایش سختی و مقاومت آنها می‌شود.
  • مراقبت، نگهداری و طول عمر: تا به حال، همه باید بدانند upvc ماده‌ای است که مانند چوب دچار خوردگی و مانند فلز پوسیده نمی‌شود. به طور مشابه، عمر طولانی upvc بر همگان ثابت شده است. این یک واقعیت است که همه کاری که باید برای حفظ کیفیت آن انجام دهید این است که آن را تمیز نگه دارید.
  • گزینه‌هایی که در طراحی می‌توان انتخاب کرد: پنجره‌های خلیجی upvc در مدل‌های کابینتی، لولایی، فرانسوی و حتی شیب‌دار و لولایی عرضه می‌شوند و می‌توانند در هر نوع خانه نصب شوند. حدود 20 گزینه رنگ اولیه در بازار برای آنها وجود دارد. مهم‌تر از همه شما می‌توانید از روکش‌های طرح چوب استفاده کرده و یا یک رنگ در داخل و یک رنگ برای خارج آن انتخاب کنید.
  • امنیت: بازکن پنجره‌ها با دستگیره‌های کلید و قفل دار در چند نقطه در اطراف فریم همراه می‌شوند. فریم‌ها با فلز گالوانیزه تقویت می‌شوند و با لعاب نصب شده از داخل تقویت می‌شوند.
    همچنین یکی دیگر از دلایل انتخاب یک پنجره خلیجی upvc حفظ ارزش پول شما است. در مقایسه با یک درب آلومینیوم با اندازه و سبک مشابه یا یک پنجره خلیجی ساخته شده از چوب مهندسی شده، یک پنجره خلیجی ساخته شده از upvc همواره ارزان‌تر است.

پنجره upvc خلیجی چقدر قیمت دارد؟

برآورد دقیق هزینه یک پنجره خلیجی مستقل، تنها بر اساس نقشه برداری و اندازه گیری دقیق محل نصب آن امکان پذیر است. این کمی متفاوت از زمانی است که قصد جایگزین کردن پنجره‌ها با گزینه‌های خلیجی را دارید، زیرا این مورد فقط جایگزین پنجره موجود با یک نوع جدید محسوب می‌شود. گزینه‌های خلیجی در این صورت در دسترس هستند و از این رو نباید بسیار گران‌تر از تعویض آن با «پنجره‌های معمولی» باشند.


[ بازدید : 709 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پنجره یو پی وی سی | ایران یو پی وی سی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]